change the game.

own great concepts.

boost your business.



Direct accelereren?

06 23 634 373

Meatstreet: The Story of Meat

In 2015 wordt Deli XL eigenaar van het vleesproductiebedrijf ‘Van Bennekom’ in Ridderkerk. De hoofddirectie van Deli XL vraagt myBusinessBoost de positionering van Van Bennekom te hervormen zodat deze de gehele vleescategorie van Deli XL in de landelijke foodservicemarkt een impuls kan geven. In een stevig project ontwikkelt myBusinessBoost een herpositionering van ‘Van Bennekom’ naar ‘Meatstreet’, een nieuwe naam en een nieuwe identiteit die op de Horecava in Januari 2016 inslaat als een bom. De hele markt maakt in 1 x kennis met een nieuwe speler op het gebied van kwaliteitsvlees. En met groot succes! Op basis van de waarden ambacht en vakkennis wordt de payoff ‘The Story of Meat’ wordt de kennis over vlees naar de markt geactiveerd en begint Meatstreet te groeien als kwaliteitsspeler. De strategie is hierin de afnemer van de primaire vraag (vlees op de kaart…?) Mee te nemen naar de secundaire vraag (…Of ambacht op het bord?)

« Terug
Gemaakt door vsgm.nl